پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272199
محسني اژه‌اي: مسائل غيرمرتبط قضايي را به دولت و مجلس مي سپاريم
تاریخ انتشار : 1403/05/03 10:51:16
نمایش : 100
رييس قوه قصاييه گفت: در جلسه‌هايي که در مرکز استان و ساير شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري خواهيم داشت، مسائل و موضوعات حوزه‌هاي قضايي از نزديک بررسي مي‌شود و اقدامات مقتضي را در جهت رفع آنها به کار خواهيم بست همچنين آن دسته از مسائل استان که به طور مستقيم مربوط به قوه قضاييه نيست در مرکز به دولت و مجلس منتقل مي‌شود.
حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسني اژه‌اي روز چهارشنبه در بدو ورد به فرودگاه شهرکرد افزود: پس از جمع‌بندي اعلام مي شود که چه کارهايي براي رفع مسائل استان چهارمحال و بختياري انجام خواهد شد.

وي اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزاريم که در اين ايام حزن آل‌الله و ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان توفيق پيدا کرديم که در چهارمحال و بختياري که ديار دلدادگان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) است حضور پيدا کنيم.

رييس قوه قضاييه با اشاره به اهداف سفر هيات عالي قضايي به چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در جلساتي که در مرکز استان و ساير شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري خواهيم داشت، مسائل و موضوعات حوزه‌هاي قضايي را از نزديک بررسي خواهيم کرد و اقدامات مقتضي را در جهت رفع آنها به کار خواهيم بست؛ همچنين آن دسته از مسائل استان که به طور مستقيم مربوط به قوه قضاييه نيست را در مرکز به دولت و مجلس منتقل خواهيم کرد.

رييس دستگاه قضا تصريح کرد: در پايان سفر و پس از احصاي مسائل چهارمحال و بختياري و جمع‌بندي‌هاي انجام گرفته، اقدامات در دست اجرا را تشريح خواهيم کرد.

به گزارش ايرنا، در بدو ورود رييس قوه قضاييه به فرودگاه شهرکرد، محدثه شاهسون فرزند شهيد «غلامعلي شاهسون " به نمايندگي از خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران و مردم استاني، ورود رييس قوه قضاييه و هيات همراه را به استان چهارمحال و بختياري خيرمقدم گفت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html